flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

 

                                                                                                     
                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО 
                                                                                                     Протоколом загальних зборів 
                                                                                                     працівників апарату  
                                                                                                     Першотравневого районного
                                                                                                     суду м.Чернівці № 
                                                                                                     від  03.06.2016
                                                                                                         
 
 
ПРАВИЛА 
внутрішнього службового розпорядку
Першотравневого районного суду м.Чернівці
 
 
І. Загальні положення
 
1. Ці Правила визначають загальні положення щодо організації внутрішнього службового розпорядку   Першотравневого районного суду м. Чернівці,  його апарату режим роботи, умови перебування державних службовців, службовців та працівників патронатної служби (далі – працівники апарату суду),  в Першотравневому районному суді м. Чернівці та забезпечення раціонального використання його робочого часу.
2. Службова дисципліна в Першотравневому районному суді м. Чернівці  ґрунтується на засадах сумлінного та професійного виконання державним службовцем своїх обов'язків, створення належних умов для ефективної роботи, їх матеріально-технічного забезпечення, заохочення за результатами роботи.
3. Правила внутрішнього службового розпорядку в Першотравневому районному суді м. Чернівці затверджуються загальними зборами  працівників апарату суду за поданням керівника  апарату суду (далі – керівник апарату  на основі  Типових правил, затверджених наказом Національного агентства України з питань Державної служби № 50 від 03.03.2016 року та зареєстрованих в міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 457/28587.
4. Правила внутрішнього службового розпорядку Першотравневого районного суду м. Чернівці  доводяться до відома всіх державних службовців, службовців та працівників патронатної служби , які працюють  у суді, під підпис.
 
ІІ. Загальні правила етичної поведінки в  Першотравневому районному суді м. Чернівці
 
1. Державні службовці, службовці та працівники патронатної служби повинні дотримуватись вимог етичної поведінки.
2. Державні службовці, службовці та працівники патронатної служби у своїй роботі повинні дотримуватись принципів професійності, принциповості та доброзичливості, дбати про свою професійну честь і гідність.
3. Державні службовці,службовці та працівники патронатної служби   повинні уникати нецензурної лексики, не допускати підвищеної інтонації під час спілкування. Неприпустимими є прояви зверхності, зневажливого ставлення до колег та громадян.
4. Державні службовці ,службовці та працівники патронатної служби   під час виконання своїх посадових обов’язків повинні дотримуватися взаємоповаги, ділового стилю спілкування, виявляти принциповість і витримку.
 
ІІІ. Робочий час і час відпочинку державного службовця
 
1. Тривалість робочого часу працівників апарату суду визначається  відповідно до законодавства про працю України, з урахуванням особливостей передбачених Законами України «Про судоустрій і статус суддів», « Про державну службу» та  становить 40 годин на тиждень.
2. У  Першотравневому районному суді, встановлюється п’ятиденний робочий тиждень із тривалістю роботи по днях: понеділок, вівторок, середа, четвер - по 8 годин 15 хвилин, п’ятниця - 7 годин; вихідні дні - субота і неділя.
 Час початку і закінчення роботи та перерви для відпочинку і харчування визначається графіком, затвердженим головою суду і погодженим керівником апарату з дотриманням встановленої тривалості робочого часу.
Початок роботи в 08 годин 30 хвилин.
Перерва на обід з 13 годин 00 хвилин до 13 годин 30 хвилин.
Завершення роботи о 17 годині 15 хвилин.
Завершення роботи в п’ятницю о 16 годині 00 хвилин.
Перерва не включається в робочий час, і   працівник апарату суду може використовувати її на свій розсуд. На цей час він може відлучатися з місця роботи.
3. Облік робочого часу  покладається на  заступника керівника апарату  суду та здійснюється шляхом проставлення робочих годин у відповідному табелі робочого часу. В разі необхідності за розпорядженням адміністрації суду проводиться особиста відмітка працівників суду під розпис про час приходу на роботу і уходу з роботи.
Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи працівників скорочується на одну годину.
4. Черговість надання щорічних відпусток встановлюється адміністрацією суду з врахуванням необхідності нормального плану роботи суду.
Графік відпусток складається на кожний календарний рік не пізніше 5 січня поточного року і доводиться до відома всіх працюючих.
 Працівникам забороняється відволікати державного службовця від виконання його посадових обов’язків.
 5.  Вихід працівників апарату суду  за межі адміністративної будівлі  суду у робочий час зі службових та інших питань відбувається з відома його безпосереднього керівника та керівника апарату суду.  
 
ІV. Порядок повідомлення  працівником апарату суду про свою відсутність
 
1.   Працівник апарату суду  повідомляє свого безпосереднього керівника та керівника апарату суду про свою відсутність на роботі у письмовій формі, засобами електронного чи телефонного зв’язку або іншим доступним способом.
2. У разі недотримання    працівником апарату суду    вимог пункту 1 цього розділу складається акт про відсутність  працівника  на робочому місці.
3. У разі ненадання  працівником апарату суду  доказів поважності причини своєї відсутності на роботі він повинен подати письмові пояснення на ім’я керівника апарату суду щодо причин своєї відсутності.
 
V. Перебування  працівників апарату в Першотравневому районному суді м.Чернівці у вихідні, святкові, неробочі дні та після закінчення робочого часу
 
1. Для виконання невідкладних завдань  працівник апарату суду  може залучатись до роботи понад установлену тривалість робочого дня за наказом (розпорядженням) керівника апарату суду в тому числі у вихідні, святкові, неробочі дні, а також у нічний час з компенсацією за роботу відповідно до законодавства.
Тривалість роботи понад установлену тривалість робочого дня, а також у вихідні, святкові та неробочі дні, у нічний час для кожного  працівника апарату суду не повинна перевищувати чотири години протягом двох днів поспіль і 120 годин на рік.
2. Керівник  апарату суду, за потребиможе залучати  працівників  апарату суду  до чергування після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові і неробочі дні.
Чергування     працівника апарату суду     після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові і неробочі дні здійснюється згідно з графіком, який розробляється службою управління персоналом і затверджується керівником  апарату суду.
3. У графіку чергування зазначаються: завдання, яке потребує виконання, відповідальний працівник апарату суду, його посада, місце, дата та строк чергування.
4. У разі залучення до чергування після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові і неробочі дні працівника апарату суду, якого не включено до графіка, наступного робочого дня після чергування відповідна інформація подається службою управління персоналом керівнику  апарату суду  для внесення в установленому порядку відповідних змін до такого графіка.
 За роботу в зазначені дні (час)  працівникам апарату суду  надається грошова компенсація у розмірі та порядку, визначених законодавством про працю, або протягом місяця надаються відповідні дні відпочинку за заявами державних службовців.
5. Забороняється залучати до роботи понад установлену тривалість робочого дня, а також у вихідні, святкові та неробочі дні, у нічний час вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років. Жінки, які мають дітей віком від 3 до 14 років або дитину-інваліда, можуть залучатися до надурочних робіт лише за їхньою згодою. Залучення інвалідів до надурочних робіт можливе лише за їхньою згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям.
 
VІ. Порядок доведення до відома  працівників апарту суду нормативно-правових актів, наказів, доручень та розпоряджень зі службових питань
 
1. Нормативно-правові акти, накази, доручення, розпорядження зі службових питань доводяться до відома   працівників апарату суду  шляхом ознайомлення у паперовій або електронній формі з підтвердженням такого ознайомлення.
Підтвердженням може слугувати підпис   працівника  апарату суду  (у тому числі як відповідального виконавця) на документі, у журналі реєстрації документів, або у відповідному списку, або відповідний електронний цифровий підпис, який підтверджує ознайомлення з певним службовим документом в електронній формі.
2. Нормативно-правові акти, які підлягають офіційному оприлюдненню, доводяться до відома  працівників  апарату суду  шляхом їх оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, а також шляхом розміщення на офіційних веб-сайтах органів державної влади та на власному веб-сайті сайтіПершотравневого районного суду м.Чернівці.
 
VІІ. Дотримання загальних інструкцій з охорони праці та протипожежної безпеки
 
1. Керівник апарату суду  забезпечує безпечні умови праці, належний стан засобів протипожежної безпеки, санітарії і гігієни праці.
Інструктування з охорони праці здійснює головний спеціаліст суду, протипожежної безпеки  здійснює старший судовий розпорядник.
2. Працівники апарату суду  повинні дотримуватись правил техніки безпеки, виробничої санітарії і гігієни праці, протипожежної безпеки.
3. Умови праці на робочому місці, стан засобів колективного та індивідуального захисту, а також санітарно-побутові умови повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці.
4. За стан пожежної безпеки та дотримання інструкцій з охорони праці в  суді  відповідає керівник апарату суду та визначені ним відповідальні особи, на яких  покладено такий обов’язок.
 
VIІI. Порядок прийняття та передачі діловодства (справ) і майна державним службовцем
 
1. Працівник апарату суду    зобов’язаний до звільнення з посади чи переведення на іншу посаду передати справи і довірене у зв’язку з виконанням посадових обов’язків майно уповноваженій керівником апарату особі. Уповноважена особа зобов’язана прийняти справи і майно.
2. Факт передачі справ і майна засвідчується актом, який складається у двох примірниках і підписується уповноваженою особою суду, керівником служби управління персоналомсуду та працівним апарату суду, який звільняється.
Один примірник акта видається працівнику апарату суду, який звільняється чи переводиться на іншу посаду, інший примірник долучається до  йогоособової справи.
 
ІХ. Прикінцеві положення
 
1. Недотримання вимог правил внутрішнього службового розпорядку є підставою для притягнення  працівника апарату суду  до відповідальності у порядку, передбаченому чинним законодавством.
2. Питання, пов’язані із застосуванням правил внутрішнього службового розпорядку, вирішуються керівником  апарату суду, а у випадках, передбачених чинним законодавством, - спільно або за згодою з виборним органом первинної профспілкової організації у разі її наявності.