flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У З А Г А Л Ь Н Е Н Н Я опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду

05 грудня 2016, 10:22
У З А Г А Л Ь Н Е Н Н Я
опитування відвідувачів щодо якості
функціонування суду
 
Проведено узагальнення результатів опитування відвідувачів щодо якості функціонування Першотравневого районного суду  м. Чернівці.
На виконання Рішення Ради суддів України  № 35 від 12 травня, листа ТУДСА України в Чернівецькій області №01.02 949 від 02.03.2015р. наказу Першотравневого районного суду м.Чернівці №55 від 21,06,2016р. та з метою підвищення ефективності роботи апарату Першотравневого районного суду Чернівецької області проведено опитування відвідувачів у формі анкетування щодо якості функціонування суду, яке тривало з 05 по 23 вересня 2016 року року.
Проведене опитування є досить корисним. Практична користь його полягає у тому, що отримані результати використовуватимуться для всебічного врахування думки громадян, визначення шляхів подолання існуючих проблем та прийняття відповідних управлінських рішень, направлених на їх вирішення та удосконалення діяльності судової установи.
На інформаційних стендах суду були розміщені оголошення про заплановане опитування відвідувачів, виготовлено та розмножено анкету.
В опитуванні взяли участь  80 відвідувачів Першотравневого районного суду м.Чернівці.
 
Громадянам було запропоновано заповнити анкету (яка складалася з 58 питань щодо діяльності апарату суду, які можна поділити на окремі блоки) та надати свої пропозиції і побажання відносно роботи апарату суду.
На інформаційних стендах, на веб - сторінці суду були розміщені оголошення про заплановане опитування відвідувачів, виготовлено та розмножено анкети.
Вивчення думки відвідувачів суду дає можливість дослідити рівень надання судових послуг. Практична користь його полягає у тому, що отримані результати використовуватимуться для всебічного врахування думки громадян, визначення шляхів подолання існуючих проблем та прийняття відповідних управлінських рішень, направлених на їх вирішення та удосконалення діяльності судової установи.
Відвідувачі також мали змогу оцінити якість роботи суду за такими аспектами:
 
Який ступінь Вашої обізнаності з роботою судів та суддів у цілому
Цілком обізнаний
Загалом обізнаний
Майже не
обізнаний
Зовсім не
  обізнаний
КН
4
3
2
1
9
           25
            25
            24
             5
             1
 
Оцінка за 5-бальною шкалою якість роботи цього суду
(1 – дуже погано, 5 – відмінно, 9 – КН)
1
2
3
4
5
9
           12
           6
           21
           23
           16
          2
 
(1-цілком ні, 2-швидше ні, 3-більш-менш, 4-швидше так, 5-цілком так, 9-кн)
         Данні наведені по найбільшим показникам опитування:
Доступність суду
13.1
Чи легко Вам було знайти будівлю суду?
цілком так-31%
13.2
Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом?
(Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь
на наступне питання)
більш-менш-16%
13.3
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля
будівлі суду?
цілком ні-71%
14
Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через
обмеження охорони?
Yes –21, No – 59
 
 
СИСТЕМА ОЦІНКИ ЯКОСТІ РОБОТИ СУДУ:
СТАНДАРТИ, КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА МЕТОДИ
15
Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?
цілком ні-61%
16
Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?
цілком так-22%
17
Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)?
цілком так-25%
18
Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності?
швидше так-27%
 
Зручність та комфортність перебування у суді
Чи характерно для приміщень суду:
19
достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання
більш-менш-41%
20
– вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)
швидше так-24%
21
– чистота та прибраність приміщень
більш-менш-31%
22
– достатність освітлення
швидше-так-36%
 
Повнота та ясність інформації
23
Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв)?
швидше так-29%
 
Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:
24
– розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень
швидше так-26%
25
– правил допуску в суд та перебування в ньому
швидше так-39%
26
– справ, що призначені до розгляду
швидше так-30%
27
– зразків документів (заяв, клопотань тощо)
швидше так-36%
28
– порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів
швидше так-27%
29
Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет?
Ні-57%
30
Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?
-
 
Сприйняття роботи працівників апарату суду
31
Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?
швидше так-35%
 
 
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами
32
– доброзичливість, повагу, бажання допомогти
швидше так-31%
33
– однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу
швидше так-24%
34
– професіоналізм, знання своєї справи
швидше так-30%
 
Дотримання строків судового розгляду
35
Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?
швидше ні-21%
36
Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?
Більш-менш-24%
37
Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?
швидше так-32%
38
Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/ перенесення слухань у розгляді Вашої справи?
швидше так-31%
 
Сприйняття роботи судді
Was the following typical of a judge who handled your case (alone or as a chief of a panel of judges):
39
– неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був)
швидше так-36%
 
 
СИСТЕМА ОЦІНКИ ЯКОСТІ РОБОТИ СУДУ:
СТАНДАРТИ, КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА МЕТОДИ
40
– коректність, доброзичливість, ввічливість
цілком так-25%
41
– належна підготовка до справи та знання справи
цілком так-25%
42
– надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію
швидше так-34%
43
– дотримання процедури розгляду
швидше так-27%
 
Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)
 
Так
Ні
 
44
Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь?
29
14
 
45
Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі?
30
13
 
46
Чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі?
32
11
 
 
47
Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі?
так-71%
48
Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?
цілком так-44%
49
На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обґрунтованим?
цілком так-26%
 
 
Підсумовуючи викладене, можна дійти висновку, що організація роботи апарату у Першотравневому районносу суді здійснюється в цілому на достатньому рівні. Разом з тим, дане анкетування дозволило виявити і окремі проблемні моменти в організації роботи суду, надало відповіді на ключові питання, які були поставлені в програмі соціального дослідження.
Отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення діяльності суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні.
З цією метою необхідно розробити план дій щодо поліпшення організації роботи апарату Першотравневого райсуду та вибору найбільш актуальних та ефективних методів виконання завдань, покладених на суд Конституцією і законами України, вивченню передового досвіду та забезпеченню створення належних умов для впровадження нововведень і необхідних змін.
 
 
 
Головний спеціаліст з судової статистики                           Бабина А. А.