flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення конкурсу на вакантні посади

11 березня 2019, 10:41

Додаток №1

до наказу суду № 21-к від 06.03.2019.

 

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» -

начальника відділу забезпечення документообігу та

організаційного забезпечення роботи

Першотравневого районного суду м. Чернівці

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

   Планує роботу відділу забезпечення документообігу та організаційного забезпечення роботи суду (далі - відділ), здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання функцій і завдань, покладених на відділ. Розподіляє обов'язки між працівниками відділу, а у разі службової необхідності проводить перерозподіл обов'язків між ними, забезпечує планування роботи, належний рівень службової дисципліни, організовує взаємодію з іншими структурними підрозділами суду. Вносить пропозиції до плану роботи суду з питань, що належать до компетенції відділу та контролює виконання запланованих заходів працівниками відділу. Організовує роботу і забезпечує контроль за своєчасним виконанням працівниками відділу завдань, плану роботи суду, доручень керівництва суду.      Веде роботу із матеріалами та справами, що містять інформацію з грифом обмеження доступу «Для службового користування» та особисті дані. Формує номенклатуру справ суду згідно наданих пропозицій та після погодження з відповідними архівним установами подає на затвердження голові суду. Вводить до автоматизованої системи документообігу суду (далі - Система) інформацію по судовій справі (документу) до передання її судді (виконавцю). Здійснює автоматизований розподіл судових справ  в день їх реєстрації в Системі та передає цивільні  справи і матеріали на розгляд судді, а також здійснює повторний автоматизований розподіл судових справ  та розподіл судових справ шляхом передачі судової справи раніше визначеному у судовій справі судді.

 Здійснює прийом цивільних справ і матеріалів після винесення остаточного рішення по справі  від працівників апарату суду і вводить до Системи інформацію щодо судової справи (документа) після засвідчення судового рішення електронно-цифровим підписом судді.            Здійснює підготовку цивільних справ  із відповідними скаргами для надіслання до судів вищих інстанцій.   Проводить направлення цивільних справ та інших матеріалів по підсудності у відповідності до законодавства України.Перевіряє правильність заповнення обліково-статистичних карток по справах цивільного та адміністративного провадження в Системі для формування  статистичних   звітів.      

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад, надбавка до посадового окладу за ранги державних службовців надається відповідно до постанови КМУ «Питання оплати праці працівників державних органів»  від 18.01.2017 року № 15 та постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо впорядкування структури заробітної плати працівників державних органів, судів, органів та установ системи правосуддя у 2019 році» від 06.02.2019 року № 102. Надбавки, доплати та премії - відповідно до статей 50, 51, 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.15. № 889-УІІІ.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява про не застосування заборон, визначених частиною 3 або частиною 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надання згоди на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія документа про освіту.

5. Оригінал та копія посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка державного службовця встановленого зразка Національним агентством з питань державної служби.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (роздрукований примірник із сайту Нацагенства).

8. Заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

ПРИМІТКА: документи, зазначені у пунктах 2 і 3, пишуться власноручно.

Строк подання документів: до 16 години 00 хвилин

22 березня 2019 року включно.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

 

26 березня  2019 року о 10.00 год.

Першотравневий районний суд м. Чернівці

м. Чернівці вул. Головна, 105

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Сербінська Валентина Іллівна

Тел.(0372) 52-66-11

Email: inbox@ptr.cv.court.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта, з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, рекомендовано за спеціальністю "Правознавство" або «Правоохоронна діяльність».

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4

Володіння іноземною мовою

Не застосовується

Вимоги до компетентності

Вимога

 

Компоненти вимоги

1

 

Професійні чи технічні знання

Знання діловодства; вміння вирішувати комплексні завдання; вміння працювати з великими масивами інформації; орієнтація на досягнення кінцевих результатів; вміння ефективно використовувати свій робочий час; вміння надавати пропозиції, їх аргументувати; вміння працювати в команді та керувати командою.

2

Спеціальний досвід роботи

Рекомендовано – наявність досвіду роботи в судових органах

 

3

Знання сучасних інформаційних технологій

Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office ( Word, Excel; Power Point) або альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

4

Особистісні якості

Аналітичні здібності; дисципліна і системність;  наполегливість; орієнтація на саморозвиток; незалежність та ініціативність; вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

- Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції».

2

Знання спеціального законодавства, що пов»язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України "Про судоустрій і статус суддів"; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Кримінальний процесуальний Кодекс України; Кримінальний Кодекс України; Цивільний Кодекс України; Цивільний процесуальний Кодекс України; Кодекс адміністративного судочинства України; Положення про автоматизовану систему документообігу суду; Положення про експертну комісію Першотравневого районного суду м. Чернівці; Положення про апарат Першотравневого районного суду м. Чернівці; Положення про відповідні відділи у суді; Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 року № 168; Перелік судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затверджених наказом ДСА України від 11.10.2010 року № 22; Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах; Правила етичної поведінки державних службовців; Правила поведінки працівника суду; Правила внутрішнього службового розпорядку суду.

 

 

 

Додаток № 2

до наказу суду № 21-к від 06.03.2019.

 

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» -

заступника начальника відділу забезпечення документообігу

та організаційного забезпечення роботи

Першотравневого районного суду м. Чернівці

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

Забезпечує  зберігання  цивільних  справ та інших матеріалів в канцелярії суду. Проводить перевірку відповідності документів у цивільних справах  згідно опису справи. Здійснює контроль та виконання по справах, які залишені без руху та підлягають поверненню.      Проводить роботу щодо звернення рішень по цивільних справах до
виконання,   контролює   одержання   повідомлень   про   їх   виконання та  забезпечує своєчасне приєднання до цивільних справ.   Вносить до автоматизованої системи документообігу суду (далі – Система) в обліково-статистичну картку на цивільну справу відомості щодо набрання судовим рішення законної сили після їх здачі до відділу.  Здійснює прийом громадян щодо видачі копій рішень та інших документів з цивільних справ,  які  зберігаються  в  канцелярії  суду,  а також видачі  справ  для ознайомлення учасникам судового розгляду, провадження в яких закінчено.   Здійснює підготовку та передачу до архіву суду цивільних справ за минулі роки, провадження у яких закінчено. Організовує на забезпечує належне здійснення прийому громадян у відділі (канцелярії) суду. Веде роботу із матеріалами та справами, що містять інформацію з грифом обмеження доступу «Для службового користування». За дорученням начальника відділу проводить навчання з працівниками відділу.           Координує роботу головних спеціалістів, секретарів суду, діловода відділу, надає методичну та практичну допомогу працівникам відділу. 

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад, надбавка до посадового окладу за ранги державних службовців надається відповідно до постанови КМУ «Питання оплати праці працівників державних органів»  від 18.01.2017 року № 15 та постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо впорядкування структури заробітної плати працівників державних органів, судів, органів та установ системи правосуддя у 2019 році» від 06.02.2019 року № 102. Надбавки, доплати та премії - відповідно до статей 50, 51, 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.15. № 889-УІІІ.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1.   Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява про не застосування заборон, визначених частиною 3 або частиною 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надання згоди на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія документа про освіту.

5. Оригінал та копія посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка державного службовця встановленого зразка Національним агентством з питань державної служби.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (роздрукований примірник із сайту Нацагенства).

8. Заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

ПРИМІТКА: документи, зазначені у пунктах 2 і 3, пишуться власноручно.

Строк подання документів: до 16 години 00 хвилин

22 березня 2019 року включно.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

26 березня  2019 року о 10.00 год.

Першотравневий районний суд м. Чернівці

м. Чернівці вул. Головна, 105

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Сербінська Валентина Іллівна

Тел.(0372) 52-66-11

Email: inbox@ptr.cv.court.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта, з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, рекомендовано за спеціальністю "Правознавство" або «Правоохоронна діяльність».

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4

Володіння іноземною мовою

Не застосовується

Вимоги до компетентності

Вимога

 

Компоненти вимоги

1

 

Професійні чи технічні знання

Знання діловодства; вміння вирішувати комплексні завдання; вміння працювати з великими масивами інформації; орієнтація на досягнення кінцевих результатів; вміння ефективно використовувати свій робочий час; вміння надавати пропозиції, їх аргументувати; вміння працювати в команді та керувати командою.

2

Спеціальний досвід роботи

Рекомендовано – наявність досвіду роботи в судових органах

 

3

Знання сучасних інформаційних технологій

Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office ( Word, Excel; Power Point) або альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

4

Особистісні якості

Аналітичні здібності; дисципліна і системність;  наполегливість; орієнтація на саморозвиток; незалежність та ініціативність; вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

- Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції».

2

Знання спеціального законодавства, що пов»язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України "Про судоустрій і статус суддів"; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Кримінальний процесуальний Кодекс України; Кримінальний Кодекс України; Цивільний Кодекс України; Цивільний процесуальний Кодекс України; Кодекс адміністративного судочинства України; Положення про автоматизовану систему документообігу суду; Положення про експертну комісію Першотравневого районного суду м. Чернівці; Положення про апарат Першотравневого районного суду м. Чернівці; Положення про відповідні відділи у суді; Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 року № 168; Перелік судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затверджених наказом ДСА України від 11.10.2010 року № 22; Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах; Правила етичної поведінки державних службовців; Правила поведінки працівника суду; Правила внутрішнього службового розпорядку суду.

 

Додаток № 3      

до наказу суду № 21-к від 06.03.2019.

 

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -

головного спеціаліста відділу забезпечення документообігу

та організаційного забезпечення роботи

Першотравневого районного суду м. Чернівці

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

Забезпечує  зберігання  справ про адміністративні  правопорушення у відділі забезпечення документообігу та організаційного забезпечення роботи суду.       Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів по справах про адміністративні правопорушення.           Вводить до автоматизованої системи документообігу суду (далі - Система) інформацію по справах про адміністративні правопорушення (документах) до передання їх судді (виконавцю). Здійснює автоматизований розподіл судових справ  в день їх реєстрації в Системі та передає судові  справи і матеріали на розгляд судді, а також здійснює повторний автоматизований розподіл судових справ  та розподіл судових справ шляхом передачі судової справи раніше визначеному у судовій справі судді. Здійснює прийом судових справ і матеріалів після винесення остаточного рішення по справі  від працівників апарату суду і вводить до Системи інформацію щодо судової справи (документа) після засвідчення судового рішення електронно-цифровим підписом судді. Здійснює підготовку справ про адміністративні правопорушення і матеріали  із відповідними скаргами для надіслання до судів вищих інстанцій.Проводить роботу щодо звернення до виконання судових справ за результатами розгляду судом вищої інстанції, а також вносить до Системи відомості про набрання судовим рішення законної сили за результатами розгляду судом вищої інстанції.        Здійснює підготовку справ про адміністративні правопорушення для надіслання на доопрацювання чи проведення додаткової перевірки у відповідні органи.     Готує необхідні відповіді при надходженні запитів від установ, організацій та ін., а також готує дані для складання  актів звірок з відповідними органами.     Перевіряє правильність заповнення обліково-статистичних карток по справах про адміністративні правопорушення в Системі для формування  статистичних   звітів. Веде роботу із матеріалами та справами, що містять інформацію з грифом обмеження доступу «Для службового користування» та особисті дані.     Координує роботу секретаря суду (по виконанню справ про адміністративні правопорушення) та надає йому методичну та практичну допомогу.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад, надбавка до посадового окладу за ранги державних службовців надається відповідно до постанови КМУ «Питання оплати праці працівників державних органів»  від 18.01.2017 року № 15 та постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо впорядкування структури заробітної плати працівників державних органів, судів, органів та установ системи правосуддя у 2019 році» від 06.02.2019 року № 102. Надбавки, доплати та премії - відповідно до статей 50, 51, 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.15. № 889-УІІІ.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1.Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява про не застосування заборон, визначених частиною 3 або частиною 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надання згоди на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копія документа про освіту.

5. Оригінал та копія посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка державного службовця встановленого зразка Національним агентством з питань державної служби.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (роздрукований примірник із сайту Нацагенства).

ПРИМІТКА: документи, зазначені у пунктах 2 і 3, пишуться власноручно.

Строк подання документів: до 16 години 00 хвилин

22 березня 2019 року включно.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

26 березня  2019 року о 10.00 год.

Першотравневий районний суд м. Чернівці

м. Чернівці вул. Головна, 105

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Сербінська Валентина Іллівна

Тел.(0372) 52-66-11

Email: inbox@ptr.cv.court.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища, молодший бакалавр або бакалавр, рекомендовано за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»

2

Досвід роботи

Не потребує

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4

Володіння іноземною мовою

Не застосовується

Вимоги до компетентності

Вимога

 

Компоненти вимоги

1

 

Професійні чи технічні знання

Знання діловодства; вміння працювати з інформацією; вміння ефективно використовувати свій робочий час; вміння працювати в команді; вміння надавати пропозиції, їх аргументувати; вміння використовувати комп»ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

2

Спеціальний досвід роботи

Не потребує

 

3

Знання сучасних інформаційних технологій

Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office ( Word, Excel; Power Point) або альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

4

Особистісні якості

Відповідальність; самостійність в роботі; уважність; наполегливість; ініціативність; орієнтація на саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

- Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції».

2

Знання спеціального законодавства, що пов»язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України "Про судоустрій і статус суддів"; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Кримінальний процесуальний Кодекс України; Кримінальний Кодекс України; Цивільний Кодекс України; Цивільний процесуальний Кодекс України; Кодекс адміністративного судочинства України; Положення про автоматизовану систему документообігу суду; Положення про експертну комісію Першотравневого районного суду м. Чернівці; Положення про апарат Першотравневого районного суду м. Чернівці; Положення про відповідні відділи у суді; Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 року № 168; Перелік судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затверджених наказом ДСА України від 11.10.2010 року № 22; Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах; Правила етичної поведінки державних службовців; Правила поведінки працівника суду; Правила внутрішнього службового розпорядку суду.

 

 

 

Додаток № 4

до наказу суду № 21-к від 06.03.2019.

 

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» -

начальника відділу аналітично-статистичної роботи та ведення архіву суду

Першотравневого районного суду м. Чернівці

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

Планує роботу відділу аналітично-статистичної роботи та ведення архіву (далі- відділ), здійснює керівництво діяльністю відділу, координацію діяльності працівників відділу відповідно до розподілу їх посадових обов»язків та контроль за виконанням посадових обов»язків працівниками відділу і несе персональну відповідальність за виконання функцій і завдань, покладених на відділ.      Розподіляє поточні обов»язки між підпорядкованими працівниками відділу та контролює процес виконання.       Вносить пропозиції до плану роботи суду з питань, що належать до компетенції відділу та контролює виконання запланованих заходів працівниками відділу. Забезпечує  достовірність, об'єктивність, оперативність, стабільність та цілісність  статистичної інформації про роботу суду.      Забезпечує своєчасне подання всіх форм звітів територіальному управлінню       державної  судової     адміністрації      та      відповідному територіальному     управлінню статистики Держкомстату за своїм місцезнаходженням. Організовує складання та обробку статистичних звітів про роботу суду за допомогою автоматизованої системи документообігу суду (далі – Система). Кожен звітний період проводить аналіз даних судової статистики з визначенням тенденцій динаміки основних показників судочинства. Організовує   та   здійснює    підготовку    статистичних    таблиць, довідок, інформацій   для   використання в діяльності суду, на оперативних нарадах, при проведенні перевірок в підпорядкованому відділі та у відділі забезпечення документообігу та організаційного забезпечення роботи  суду, на звернення інших відомств.     Координує   роботу з   питань ведення  статистики  з відповідними апеляційним судом, територіальним управлінням державної судової  адміністрації,       територіальним  управлінням статистики Держкомстату, підрозділами національної поліції, органами прокуратури, інших правоохоронних органів. Здійснює формування в Системі картки  на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальне провадження. Веде роботу із матеріалами та справами, що містять інформацію з грифом обмеження доступу «Для службового користування». Організовує підготовку та передачу до архіву суду справ за клопотаннями слідчих органів, номенклатурних справ та  журналів відділу.  Веде прийом позовних заяв від фізичних та юридичних осіб, згідно затвердженого графіку.      

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад, надбавка до посадового окладу за ранги державних службовців надається відповідно до постанови КМУ «Питання оплати праці працівників державних органів»  від 18.01.2017 року № 15 та постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо впорядкування структури заробітної плати працівників державних органів, судів, органів та установ системи правосуддя у 2019 році» від 06.02.2019 року № 102. Надбавки, доплати та премії - відповідно до статей 50, 51, 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.15. № 889-УІІІ.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1.   Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява про не застосування заборон, визначених частиною 3 або частиною 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надання згоди на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія документа про освіту.

5. Оригінал та копія посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка державного службовця встановленого зразка Національним агентством з питань державної служби.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (роздрукований примірник із сайту Нацагенства).

8. Заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

ПРИМІТКА: документи, зазначені у пунктах 2 і 3, пишуться власноручно.

Строк подання документів: до 16 години 00 хвилин

22 березня 2019 року включно.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

27 березня  2019 року о 10.00 год.

Першотравневий районний суд м. Чернівці

м. Чернівці вул. Головна, 105

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Сербінська Валентина Іллівна

Тел.(0372) 52-66-11

Email: inbox@ptr.cv.court.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта, з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, рекомендовано за спеціальністю "Правознавство" або «Правоохоронна діяльність».

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4

Володіння іноземною мовою

Не застосовується

Вимоги до компетентності

Вимога

 

Компоненти вимоги

1

 

Професійні чи технічні знання

Знання діловодства; вміння вирішувати комплексні завдання; вміння працювати з великими масивами інформації; орієнтація на досягнення кінцевих результатів; вміння ефективно використовувати свій робочий час; вміння надавати пропозиції, їх аргументувати; вміння працювати в команді та керувати командою.

2

Спеціальний досвід роботи

Рекомендовано – наявність досвіду роботи в судових органах

 

3

Знання сучасних інформаційних технологій

Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office ( Word, Excel; Power Point) або альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

4

Особистісні якості

Аналітичні здібності; дисципліна і системність;  наполегливість; орієнтація на саморозвиток; незалежність та ініціативність; вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

- Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції».

2

Знання спеціального законодавства, що пов»язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України "Про судоустрій і статус суддів"; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Кримінальний процесуальний Кодекс України; Кримінальний Кодекс України; Цивільний Кодекс України; Цивільний процесуальний Кодекс України; Кодекс адміністративного судочинства України; Положення про автоматизовану систему документообігу суду; Положення про експертну комісію Першотравневого районного суду м. Чернівці; Положення про апарат Першотравневого районного суду м. Чернівці; Положення про відповідні відділи у суді; Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 року № 168; Перелік судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затверджених наказом ДСА України від 11.10.2010 року № 22; Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах; Правила етичної поведінки державних службовців; Правила поведінки працівника суду; Правила внутрішнього службового розпорядку суду.

 

 

 

Додаток № 5

до наказу суду № 21-к від 06.03.2019.

 

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -

головного спеціаліста відділу аналітично-статистичної роботи

та ведення архіву Першотравневого районного суду м. Чернівці

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

Забезпечує зберігання документів, матеріалів та судових справ, які надійшли до архіву суду. Веде  прийом  громадян,  видачу  копій  судових рішень,  інших документів,   які   зберігаються   в   архіві   суду,   та   судових   справ   для  ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку. Готує, за необхідності, супровідні документи під час видачі копій судових рішень та надіслання архівних справ у відповідні установи згідно письмових запитів.     Готує необхідні довідки на основі відомостей, які є в документах архіву,  веде їх облік. Виписує виконавчі листи, у разі надходження заяви про звернення до виконання судового рішення.  Готує необхідні дані для складання звітності щодо роботи архіву. Перевіряє правильність заповнення в автоматизованій системі документообігу суду (далі – Система) обліково-статистичних карток по всіх архівних  справах, провадження в яких закінчено, для формування  статистичних   звітів.  Вводить до Системи інформацію по архівній судовій справі (документу) після засвідчення судового рішення електронно-цифровим підписом судді (підготовки відповіді).          Вносить до Системи відомості щодо набрання судовим рішенням законної сили ( в т.ч. за результатами розгляду судом апеляційної чи касаційної інстанції).      Веде роботу із матеріалами та справами, що містять інформацію з грифом обмеження доступу «Для службового користування» та особисті дані. Веде відповідні номенклатурні справи, книги та журнали.  

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад, надбавка до посадового окладу за ранги державних службовців надається відповідно до постанови КМУ «Питання оплати праці працівників державних органів»  від 18.01.2017 року № 15 та постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо впорядкування структури заробітної плати працівників державних органів, судів, органів та установ системи правосуддя у 2019 році» від 06.02.2019 року № 102. Надбавки, доплати та премії - відповідно до статей 50, 51, 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.15. № 889-УІІІ.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1.Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява про не застосування заборон, визначених частиною 3 або частиною 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надання згоди на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія документа про освіту.

5.  Оригінал та копія посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка державного службовця встановленого зразка Національним агентством з питань державної служби.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (роздрукований примірник із сайту Нацагенства).

ПРИМІТКА: документи, зазначені у пунктах 2 і 3, пишуться власноручно.

Строк подання документів: до 16 години 00 хвилин

22 березня 2019 року включно.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

27 березня  2019 року о 10.00 год.

Першотравневий районний суд м. Чернівці

м. Чернівці вул. Головна, 105

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Сербінська Валентина Іллівна

Тел.(0372) 52-66-11

Email: inbox@ptr.cv.court.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища, молодший бакалавр або бакалавр, рекомендовано за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»

2

Досвід роботи

Не потребує

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4

Володіння іноземною мовою

Не застосовується

Вимоги до компетентності

Вимога

 

Компоненти вимоги

1

 

Професійні чи технічні знання

Знання діловодства; вміння працювати з інформацією; вміння ефективно використовувати свій робочий час; вміння працювати в команді; вміння надавати пропозиції, їх аргументувати; вміння використовувати комп»ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

2

Спеціальний досвід роботи

Не потребує

 

3

Знання сучасних інформаційних технологій

Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office ( Word, Excel; Power Point) або альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

4

Особистісні якості

Відповідальність; самостійність в роботі; уважність; наполегливість; ініціативність; орієнтація на саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

- Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції».

2

Знання спеціального законодавства, що пов»язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України "Про судоустрій і статус суддів"; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Кримінальний процесуальний Кодекс України; Кримінальний Кодекс України; Цивільний Кодекс України; Цивільний процесуальний Кодекс України; Кодекс адміністративного судочинства України; Положення про автоматизовану систему документообігу суду; Положення про експертну комісію Першотравневого районного суду м. Чернівці; Положення про апарат Першотравневого районного суду м. Чернівці; Положення про відповідні відділи у суді; Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 року № 168; Перелік судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затверджених наказом ДСА України від 11.10.2010 року № 22; Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах; Правила етичної поведінки державних службовців; Правила поведінки працівника суду; Правила внутрішнього службового розпорядку суду.