flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

 

 

 


 

ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витратна копіювання або

друк  документів, які надаються запитувачам інформації

 

  1. Інструкція про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації  (далі – Інструкція)  розроблена відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок, які надаються Першотравневим районним судом м. Чернівці ( далі – суд) запитувачам інформації.
  2. Відповідальний працівник апарату суду, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж двох робочих днів з дати отримання запиту, за підписом керівника апарату суду готує заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації (додаток 2) та надсилає її офіційною електронною поштою до ТУ ДСА України в Чернівецькій області із зазначенням кількості сторінок, їх формату, наявності в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
  3. ТУ ДСА України в Чернівецькій області на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 3) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, надсилає його до суду.
  4. 4. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N
  5. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 3).
  6. Відповідальний працівник апарату суду, який готує інформацію на запит, надсилає рахунок на відшкодування витрат за копіювання або друк копій документів (додаток № 2) упродовж одного робочого дня, а в разі продовження строку на надання інформації – протягом двох робочих днів, запитувачу інформації для оплати.
  7. ТУ ДСА України в Чернівецькій області протягом одного робочого дня повідомляє суд про надходження коштів на відповідний рахунок від запитувача інформації
  8. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення про зарахування коштів, інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
  9. Копіювання та друк копій документів здійснюється у спосіб:

- виготовлення копій документів з паперових носіїв за допомогою відповідної копіювально-розмножувальної техніки;

- виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування з паперових носіїв, їх наступна комп’ютерної обробки та переведення в електронну форму;

- друку електронних копій документів тощо.

  1. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача інформації від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України В Чернівецькій області, про що службовою запискою повідомляється суд.
  2. У разі не визначення судом розміру плати за копіювання або друк копій документів, інформація надається безкоштовно.
  3. У разі надання особі інформації про неї та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк копій документів не справляється.

 

                                                                                                                      


 

 

 Додаток 1

 

Розміри фактичних витрат на копіювання

або друк документів

 

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї
сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

 

 

Примітка - розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

 

 


 

 

Додаток 2

 

Заявка

на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк копій документів, що надаються за запитом на публічну інформацію

від «___» _____________ 20___ р.

 

 

Послуга, що надається

Кількість сторінок

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

 

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

Примітка - за відсутності даних у графі «Кількість сторінок» ставиться прочерк.

 

 

Виконавець _________________________________    __________    ___________________                                                          (посада)                                         (підпис)                  (прізвище, ім’я, по батькові)

 

 

 


Додаток  3

 

Надавач послуг:  Територіальне управління Державної судової адміністрації  України                                             в Чернівецькій області      

Реєстраційний рахунок: UA298201720343151002100008745

МФО банку:  820172 Державна казначейська служба України м. Київ

Код ЄДРПОУ:   26311401 ТУ ДСА України в Чернівецькій області

 

Платник:                _______________________________________________________

                                  _____________________________________________________

 

РАХУНОК №_______

від ____           ________________   20 ____року

 

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати:  _____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

                                                              (сума прописом)

 

 

 

 

 

Керівник  ________________                      Головний бухгалтер  ________________

                                 (підпис)                                                                                                                                (підпис)