flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ПОЛОЖЕННЯ 
про службу управління персоналом
Першотравневого районного суду м. Чернівці
 
 
І. Загальні положення
 
1. У Першотравневому районному суді м. Чернівці у відповідності до наказу суду № 50 від 31.05.2016 рокуобов»язки служби управління персоналом суду покладено на заступника керівника апарату суду.
2. Служба управління персоналом прямо підпорядковується керівнику апарату Першотравневого районного суду м. Чернівці (далі – керівник державної служби).
3. У своїй діяльності служба управління персоналом керується Конституцією України,Кодексом законів про працю УкраїниЗаконом України «Про державну службу» та іншими законами України, міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, цим Типовим положенням, іншими нормативно-правовими актами.
4. Дане Положення про службу управління персоналом Першотравневого районного суду м. Чернівці розроблено на основі  Типового положення, затвердженого наказом національного агентства України з питань державної служби № 47 від 03.03.2016 року та затверджується керівником апарату Першотравневого районного суду м. Чернівці.
5. Служба управління персоналом має свою печатку.
 
ІІ. Основні завдання, функції та права служби управління персоналом
 
1.      Основними завданнями служби управління персоналом є:
 
1) реалізація державної політики з питань управління персоналом у Першотравневому районному суді м. Чернівці;
2) забезпечення здійснення керівником державної служби своїх повноважень з питань управління персоналом;
3) забезпечення організаційного розвитку Першотравневого районного суду м. Чернівці;
4) добір персоналу Першотравневого районного суду м. Чернівці;
5) прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності;
6) здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
7) документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.
 
2.      Служба управління персоналом відповідно до покладених на неї завдань:
 
1) організовує роботу щодо розробки структури Першотравневого районного суду м. Чернівці;
2) розробляє і бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;
3) вносить пропозиції керівнику державної служби з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту;
4) здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи керівника державної служби з питань управління персоналом;
5) контролює розроблення посадових інструкцій державних службовців Першотравневого районного суду м. Чернівці, які затверджує керівник державної служби, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам;
6) проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;
7) вивчає потребу в персоналі на вакантні посади в Першотравневому районному суді м. Чернівці та вносить відповідні пропозиції керівнику державної служби;
8) у випадках, передбачених законодавством, приймає документи від кандидатів на посаду категорії «А», перевіряє на відповідність встановленим законом вимогам, передає до Комісії з питань вищого корпусу державної служби та повідомляє кандидатів про результати такої перевірки;
9) приймає документи від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В», проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомляє кандидатів про результати такої перевірки та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
10) розробляє спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»;
11) надсилає кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В» письмові повідомлення про результати конкурсу;
12) за дорученням керівника державної служби перевіряє дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку в державному органі;
13) разом з іншими структурними підрозділами державного органу:
організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи;
опрацьовує штатний розпис Першотравневого районного суду м. Чернівці;
спільно з бухгалтерською службою організовує роботу щодо мотивації персоналу Першотравневого районного суду м. Чернівці;
забезпечує планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків;
організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді;
14) організовує проведення внутрішніх навчань державних службовців апарату Першотравневого районного суду м. Чернівці;
15) здійснює планування професійного навчання державних службовців Першотравневого районного суду м. Чернівці;
16) узагальнює потреби державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і вносить відповідні пропозиції керівнику державної служби;
17) разом із державним службовцем складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності;
18) веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;
19) аналізує кількісний та якісний склад державних службовців;
20) обчислює стаж роботи та державної служби;
21) здійснює контроль за додержанням законодавства про державну службу, про працю та станом управління персоналом у Першотравневому районному суді м. Чернівці;
22) розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік;
23) організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;
24) ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку державного органу, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення;
25) оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення;
26) забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу у Першотравневому районному суді м. Чернівці;
27) здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років;
28) формує графік відпусток персоналу Першотравневого районного суду м. Чернівці, готує проекти наказів щодо надання відпусток персоналу, контролює їх подання та веде облік;
29) здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників Першотравневого районного суду м. Чернівці;
30) оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;
31) опрацьовує листки тимчасової непрацездатності;
32) у межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу Першотравневого районного суду м. Чернівці;
33) готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу Першотравневого районного суду м. Чернівці;
34) забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії наказів про звільнення, належно оформленої трудової книжки;
35) здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до служби управління персоналу Першотравневого районного суду м. Чернівці;
36) забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в Першотравневому районному суді м. Чернівці;
37) забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати;
38) здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в державному органі, забезпечує контроль за станом військового обліку військовозобов’язаних і призовників в підпорядкованих організаціях;
39) розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом;
40) проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу.
 
3.      Служба управління персоналом має право:
 
1) спільно з іншими структурними підрозділами перевіряти і контролювати дотримання правил внутрішнього службового розпорядку, вимог законодавства про працю та державну службу в Першотравневому районному суді м. Чернівці;
2) взаємодіяти зі структурними підрозділами Першотравневого районного суду м. Чернівці, державними органами та органами місцевого самоврядування з питань, що належать до її компетенції;
3) одержувати у встановленому законодавством порядку від посадових осіб та іншого персоналу Першотравневого районного суду м. Чернівці інформацію, матеріали та пояснення (у тому числі письмові), необхідні для здійснення покладених на неї завдань;
4) за погодженням з керівником державної служби брати участь у конференціях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань управління персоналом та організаційного розвитку;
5) на обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на неї повноважень;
6) за дорученням керівника державної служби представляти Першотравневий районний суд м. Чернівці в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до її компетенції.
4. Покладення на службу управління персоналом завдань, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються питань управління персоналом, організаційного розвитку та державної служби, не допускається.
 
ІІІ. Керівник служби управління персоналом
 
1. Обов»язки керівника служби управління персоналом Першотравневого районного суду м. Чернівці покладено на заступника керівника апарату суду.
2. На посаду керівника служби управління персоналом у Першотравневому районному суді м. Чернівці призначається особа, яка відповідає вимогам, встановленим Законом України «Про державну службу».
На посади інших працівників служби управління персоналом призначаються особи, які відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну службу».
3. Керівник служби управління персоналом:
1) організовує планування роботи служби управління персоналом у державному органі та забезпечує виконання покладених на неї завдань і функцій;
2) забезпечує планування службової кар’єри державних службовців;
3) забезпечує планування навчання персоналу державного органу;
4) вносить керівнику державної служби пропозиції щодо штатної чисельності, структури та штатного розпису державного органу, призначення, звільнення з посади, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників державного органу;
5) визначає розподіл обов’язків між працівниками служби управління персоналом, координує та контролює їх діяльність;
6) організовує та скликає наради з питань, що належать до компетенції служби управління персоналом;
7) підписує акт передачі справ і майна, у разі звільнення державного службовця з посади чи переведення на іншу посаду, разом з уповноваженою особою та державним службовцем, який звільняється;

8) здійснює інші функції, передбачені законодавством.